Feb 2, 2013

Live Streaming Kelantan vs Semen Padang 2 Februari 2013

Salam,,

Live Streaming Perlawanan Persahabatan Kelantan vs Semen Padang 2 Februari 2013- Kelantan bakal turun menentang juara Liga Super Indonesia 2012, Semen Padang malam ini di stadium Sultan Muhammad ke VI Kota Bharu.

live streaming kelantan vs semen padang 2 februari 2013
sumber gambar: FB Tumpat FC


Pastinya kesempatan Liga Super Malaysia yang berhenti rehat bagi memberi ruang kepada persiapan skuad kebangsaan mengharungi kelayakan Piala Asia 2015, digunakan sepenuhnya oleh kem The Red Warriors untuk menguji barisan pemain.

Setelah mengharungi beberapa perlawanan awal liga yang mengecewakan, Bojan Hodak pastinya ingin mencari keserasian terbaik malam ini bagi mengharungi saingan Liga Super dan Piala FA selepas ini.

Turun tanpa Farhan Muhammad, Shakir Shaari, Nik Shahrul dan Apek yang masih dalam tugasan dengan kem Harimau Malaya, Kelantan bakal menurunkan beberapa pemain yang baru bebas dari kecederaan seperti Azizi Matt Rose, Faiz Subri serta gandingan pemain import Dimitri Petratos, Salim Arrache, Dickson Nwakaeme, Lek Kcira dan Keita Mandjou antara yang bakal beraksi.

Berikut ambo kongsikan link live streaming untuk yang tidak berkesempatan menonton di stadium ataupun di TV yang akan disiar secara langsung di TV1 jam 8:45 malam.

Link - Kelantan vs Semen Padang

#notaBuruk::Lama rasanya ambo tak tengok game The Red Warriors.

Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...