Jan 19, 2014

Liga Super 2014:The Red Warrior Langkah Kanan

Salam,

Liga Super 2014 telah pun bermula malam semalam dengan Pahang menjulang Piala Sumbangsih menewaskan Lions XII. Malam tadi pula bersambung untuk 10 pasukan lagi. Berikut ambo kongsikan keputusan penuh :

JDT 2 - 0 Perak (Amri, Figueroa)
ATM 2 - 0 Sarawak (Marlon, Christie)
Selangor 2 - 0 T-Team (Rangel, Rangel)
Kelantan 2 - 1 Sime Darby (Ghaddar, Ghaddar - Fadzli)
Terengganu 2 - 1 PKNS (Mamandou Hady, Mamandou Hady - Hamka Hamzah)
Pahang 1 - 0 Lions (Conti)

Malam tadi The red warriors bermula dengan langkah kanan apabila membenam Sime Darby di stadium Sultan Muhammad IV. Yang pasti sentuhan Ghaddar kembali menjadi pertaruhan Kelantan menerusi 2 jaringan beliau. Meskipun ambo tak berkesempatan menonton secara langsung mahupun tertunda perlawanan tadi, tetapi bagi ambo posisi serangan Kelantan tidak banyak masalah.

Lebih-lebih lagi dengan gandingan Ghaddar dan Forkey Doe yang juga seorang penyerang yang jarang melepaskan peluang apabila di depan gol.

Apapun musim 2014 masih panjang dan ternyata persaingan merebut kejuaraan yang cukup sengit, memandangkan semua team begitu serius mempersiapkan pasukan.



#KataAmbo::Kali ni mesti beli jersi TRW. Kicap pun kicap laa.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...