Jan 15, 2014

Jersi Rasmi Baru Kelantan FA 2014

Salam,,


Jersi baru untuk pasukan Kelantan bagi mengharungi saingan Liga Super 2014 sudah pun diperkenalkan. Seperti biasa ramai yang memberikan maklum balas negatif mengenai design jersi Kelantan tahun ni. Musim yang lepas pun cerita lebih kurang sama, apabila ramai yang tak berkenan dengan lambakan logo iklan pada jersi.

Yang menjadi bahan lawak apabila wujudnya perkataan "kicap". Mungkin pada permulaan penerimaan agak kurang. Tapi bagi ambo,design asas jersi Kelantan tak terlalu teruk dan masih boleh diterima, tetapi sekali lagi mungkin lambakan stiker penaja menampakan jersi baru The Red Warrior agak berserabut.

Tapi apa nak buat itu semua kehendak penaja. Dan penajalah yang memberikan sumber kewangan untuk pembangunan pasukan Kelantan. Lebih-lebih lagi dengar cerita kos pengurusan Kelantan makin meningkat.


Gambar bawah, penampilan kapten marvel Kelantan, Piya mengayakan jersi baru. Sekali tengok jersi musim rasanya lagi ok dari musim lepas. Cuma isu perkataan 'kicap' itu agak sakai.


Tapi ambo lagi terpegun tengok jersi untuk training. Ringkas dan mengancam habis. Pakai pun nampak bergaya.


#KataAmbo::Janji aksi atas padang lagi lawa dari jersi.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...