Oct 30, 2013

Perang Psikologi Siti Nurhaliza dan Neelofa

Salam,,

Sidang pembaca sekalian, demam perlawanan akhir Watson Piala Malaysia 2013 turut menjangkiti para selebriti tanah air. Terbaru perang psikologi mula tercetus antara dua artis popular tanah air. Satu artis tu baru nak up dan satu lagi tu sudah lama up dan tak nak down lagi.

Itulah dia Siti Nurhaliza dan Neelofa. Masing-masing sudah mula melakukan prediction tentang pasukan manakah yang bakal menjulang kejuaraan kali ini. Semestinya Siti sokong Pahang dan Neelofa anak jati Kelantan sokong The Red Warriors.


Jadi semestinya saingan kali ini, meriah memandangkan dua jagoan Pantai Timur berentap. Pasukan yang mana menang sekali pun sudah pastinya, Piala Malaysia kekal di Pantai Timur untuk tahun keduanya. Dengan 75,000 tiket sudah terjual, dan lagi jutaan akan tonton di televisyen secara langsung, harapnya tak ada gaduh-gaduh dan provokasi sesama penyokong.

Rasanya masing-masing sudah matang. Dan berbekalkan semangat This Is Pantai Timur harap semuanya ok saja.

#KataAmbo::Masih berharap ada baki tiket untuk dijual.
Photobucket

4 comments:

  1. hahhahahaha ingat nape tadi :) apa pon tahniah kepada kedua pasukan sebab masuk final

    ReplyDelete
  2. Neelofa punya pasal, saya akan sokong TRW! Haha

    ReplyDelete
  3. Ingatkan apa hal tadi..hahhahhhah

    ReplyDelete
  4. Huhuu...siti menang

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL