Oct 14, 2013

Lupakan Apple dan Samsung

Salam,,

Teknologi terlalu pantas untuk dikejar. Bulan ini tukar smartphone, bulan depan sudah keluar model baru lagi. Dan teknologi ini pastinya akan terus berkembang selagi mana manusia terus menerokai sesuatu yang baru.

Baik smartphone, laptop, tablet dan bermacam lagi jenis teknologi, fungsinya akan terus berkembang dan pelbagai. Terbaru ambo terjumpa satu video yang agak excellent dan berbentuk future technology yang mana dipercayai dapat memenuhi kehendak manusia terhadap kepelbagaian fungsi pada sesebuah smartphone.

Sesetengah dari pengguna smartphone akan menilai kekuatan kamera, ada juga yang menilai dari segi saiz memori dan lain-lain pengguna juga ada ciri-ciri tertentu yang mereka inginkan pada sesebuah smartphone itu.


Jadi melihatkan kepada idea yang dipersembahkan dalam video diatas, ambo percaya teknologi tersebut akan jadi pilihan ramai pengguna. Dan syarikat-syarikat yang akan mengeluarkan komponen-komponen kecil yang akan melengkapi smartphone tersebut juga akan tumbuh seperti cendawan selepas hujan.

#KataAmbo::Senang ber'sms' dengan telefon yang pakai keypad.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL