Oct 20, 2012

Live Streaming Kelantan vs ATM - Final Piala Malaysia 2012

Salam,,

Live streaming ATM vs Kelantan Piala Malaysia 2012 | Detik penentuan siapakah bakal menjulang Piala Malaysia edisi ke-86 bakal terjawab malam nanti.
Penyandang juara Piala Malaysia 2010, juara Liga super 2012 Kelantan bakal berdepan saingan sengit dari juara Liga perdana 2012 ATM dalam usaha mendakap kejuaraan ke-3 (treble) musim 2012 ini.


Ketiadaan dua tonggak utama Kelantan, M.Ghaddar dan NorFarhan pastinya merencatkan strategi Bojan Hodak bagi mengempur pertahanan pasukan ATM. Bagi pasukan yang diterajui B Sathianathan, mereka pastinya akan menggunakan kesempatan terbaik ini untuk menjulang kejuaraan Piala Malaysia pertama dalam sejarah pasukan ATM. Untuk rekod ATM pernah layak ke pentas akhir Piala Malaysia sebanyak 2 kali iaitu pada 1949 dan 1966.

Bagi anda baik yang menyokong ATM mahupun Kelantan, yang tidak berkesempatan ke stadium, anda boleh mengikuti perlawanan tersebut menerusi live streaming berikut.


#notaBuruk::sekadar memeriahkan suasana di stadium.

Photobucket

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...