Sep 11, 2012

Live streaming | Persahabatan Antarabangsa Malaysia vs Vietnam

salam,,


Live streaming Malaysia vs Vietnam 11 September 2012 | Ayuh seluruh rakyat Malaysia bersama kita memberikan sokongan kepada skuad Harimau Malaya yang akan turun berentap dalam persahabatan antarabangsa menentang Vietnam.
Skuad bimbingan K.Rajagopal ini dalam rangka persiapan bagi menghadapi saingan Piala AFF Suzuki pada penghujung Disember 2012 nanti di Kuala Lumpur.


Berita baik untuk semua, perlawanan yang dilangsungkan di stadium Shah Alam turut disiarkan secara langsung di Astro Arena 801. Bagi yang tidak berkesempatan anda boleh mengikuti perlawanan tersebut menerusi link live streaming berikut


Bagi ambo pula, perancangan untuk ke stadium itu ada tapi bila memikirkan kos tiket dan lain-lain serta status ambo sebagai student terpaksalah ambo memilih siaran langsung di tv sahaja..Apapun selamat maju jaya untuk Harimau Malaya!!

#notaburuk:: minggu pertama kuliah..terasa asing di fakulti..ape cer??

Photobucket

3 comments:

  1. oh ptt la semalam bunyi bising2 org umah sebelah menjerit...tgk bola rupanya..hehe

    ReplyDelete
  2. belum tentu Cik Tom..
    manatau jerit2 berebut channel ker??hihi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...