Sep 17, 2012

Bantahan filem 'Innocent Of Muslims' Seluruh Dunia

salam,,

Sekali lagi kesabaran umat Islam dicabar dan sekali lagi peribadi junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w di fitnah, di hina dan di perkotak-katikkan. Filem "Innocent of Muslims" hasil karya sutradara dan produksi oleh Israel-Amerika sebuah kelompok pengembang real-estate Sam Bacile,52.

Dalam klip video tersebut, yang dimuatnaik ke sesawang YouTube, menggambarkan Rasul junjungan kita sebagai penipu, mempertontonkan baginda berhubungan seks dan menyerukan pembantaian...nauzubillah!!

Menurut media Mesir, video ini diproduksikan di Amerika Syarikat baru-baru ini oleh kelompok anti-Islam. Sebagai Umat Islam kita semestinya merasa terhina apabila Nabi Muhammad s.a.w yang kita sanjungi dan pastinya mendambakan syafaat Baginda s.a.w di akhirat kelak, dihina dalam bentuk apapun apalagi sampai dilakonkan dalam bentuk filem.

Berikut beberapa gambar yang memaparkan bantahan terhadap filem "Innocent of Muslims" di serata dunia.













Bagi ambo yang serba naif dan penuh kekhilafan ini, membuat bantahan terbuka itu perlu. Tetapi dalam masa yang sama juga kita perlu lihat secara mendalam kenapa orang kafir berani mempermainkan perasaan Umat Islam. Sengaja cuba bermain api dengan kita Umat Islam? Kenapa?


Kerana kita belum bersatu. Teringat ambo akan satu ceramah yang menyebut orang Yahudi cukup gerun andai jumlah umat Islam yang solat Subuh berjemaah seramai yang jemaah solat Jumaat. Personally, ambo pun terasa kena atas batang hidung sendiri.


#notaburuk::Bersama berubah kearah kebaikan.

Photobucket

6 comments:

  1. Assalamualaikum...

    alhamdulilah..masih terlihat ramai ummat yang pedulikan nabinya.

    p.s : gambar first yg menggambarkan baginda tu elok di delete kerana haram mempamerkan sebarang bentuk yang berupa Nabi Muhammad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tQ atas feedback saudari serikandi Wyna..
      gmbr tersebut akan di'delete'kn

      Delete
  2. Sajer nak buat umat islam ni panas...geram aku

    ReplyDelete
  3. orang yahudi ni sebenarnya penakut termasuk le sekutu-sekutunya.mereka tu nak sembunyikan perkara yang memang akan terjadi akhir zaman,mereka tiada bumi untuk berpijak.janji Allah tetap benar.bersatu kita umat islam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang penakut org yahudi ni kak pah, pernah terjadi masa saya ikut misi pengaman kat bosnia tahun 1992 dimana helikopter yang membawa pasukan komando dari us terhempas. yang pergi selamatkan setan-setan tu semuanya tentera dari malaysia tetapi mereka buat cerita black hawk down, dlm cerita 2 mereka yang pergi selamatkan anggota tu. kami yang bergadai nyawa tolong mereka mcm tak wujud, memang mereka pandai reka cerita tapi semuanya menipu.

      Delete
  4. Allah janjikan yang yahudi itu pasti terhapus

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...