Jan 6, 2013

Tahniah ATM, Cuba Lagi The Red Warrior

Salam,,


KEPUTUSAN PIALA SUMBANGSIH 2013

Tahniah untuk pasukan ATM. Kesungguhan barisan pemain dan pengurusan ATM akhirnya makin menampakan hasilnya. Muncul juara Piala Sumbangsih menjadikan ATM dibawah transformasi yang baru ini memiliki 2 piala dalam koleksi. Tak mustahil ATM akan terus menyengat dan tampil menjadi pesaing terkuat dalam Liga Super 2013.

ATM menjulang Piala Sumbangsih setelah menewaskan Kelantan menerusi sepakan penalti.

ATM 1 (4)             -            (3) 1 KELANTAN 
                            irwan fadli min 85                                                  Indra min 55

Bagi Kelantan pula, nampaknya jurulatih Bojan masih bermain eksperimen dalam percaturan pemain. Ramai yang inginkan Dimitri Petratos berada dalam kesebelasan utama Kelantan. Tapi Bojan sebaliknya memilih Keita Manjou.

Terlalu awal untuk menilai keseuruhan prestasi pemain ini pada perlawanan kompentatif pertama sedangkan Keita telah 6 bulan tidak beraksi. Terpulanglah Bojan anda lebih tahu, janji jangan sia-siakan pelaburan yang dikeluarkan.



#notaBuruk::Take Note Bojan Hodak.

Photobucket

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...