Sep 9, 2012

Live Streaming Piala SCTV 2012 | Malaysia B22 vs Indonesia B22

Salam,,

Live streaming Piala SCTV 2012 Malaysia vs Indonesia | Mungkin ramai antara peminat bola sepak tanah air yang terlepas pandang akan kejohanan Piala SCTV yang melibatkan empat penjuru di Indonesia.

Kejohanan ini bakal menampilkan saingan empat penjuru Malaysia B22, Indonesia B22, Korea Utara, dan skuad senior Indonesia. Perlawanan pembukaan akan berlangsung pada 9 september 2012.

Untuk makluman, sebelum ini heboh pasal Java Cup yang sepatutnya berlangsung penghujung Julai lalu, tapi dibatalkan saat-saat akhir disebabkan pasukan jemputan Galatasary dan Everton menarik diri. Jadi kini Piala SCTV 2012 pula menyusul.


Bagi penyokong skuad Harimau Muda bimbingan Ong Kim Swee jangan lupa saksikan aksi pembukaan Malaysia B22 menentang Indonesia B22 pada  9 September 2012 jam 8 malam yang akan disiarkan secara langsung di Astro Arena.

Bagi yang tidak berkesempatan ataupun siaran terganggu disebabkan hujan, disini ambo sediakan link live streaming untuk penyokong Harimau Muda mahupun Harimau Malaya..tak kisahlah janji Harimau! ..selamanya..selamanya..selamanya Harimau Malaya ....ececehh lama tak dengar sorakan ini.

#link :: LIVE STREAMING MALAYSIA B22 VS INDONESIA B22


#notaburuk::Teamnas Indonesia optimis dapat kalahkah Harimau Muda..??

Photobucket

2 comments:

  1. bagusnye sediakn link lg..tape ambe tak bape minat la bola ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tp link tu bukan utk bola je..klau nk tgk sinetron pon bleh sbb stesen tv indon..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...