Jul 21, 2012

Keputusan Persahabatan Kelantan VS QPR 20 Julai 2012

Salam,,

KELANTAN 0  -  5  QUEENS PARK RANGERS

Keputusan Persahabatan Antarabangsa Kelantan vs QPR | Patutlah ambo terasa berat hati untuk beli tiket untuk ke stadium. Bukan 1,bukan 2, juga bukan 3 tapi 5-0. Overall ambo tengok semua silap defend yang leka dan tiada man-to-man marking. Mungkin selepas ini pengurusan dan jurulatih kena fikir bagaimana untuk mantapkan lagi pertahanan Kelantan.

Penyerang QPR dengan bersahaja robek pertahanan Kelantan dan jaringkan gol. Mungkin jurulatih Bojan Hodak kurang teliti dalam membentuk pasukan untuk menghadapi QPR ini..Apa-apa pun kekalahan itu ambo rasa elok untuk dijadikan pengajaran. Selalu menang pun tidak elok juga, nanti terlalu pandang langit sampai lupa bumi dipijak.

Semasa persahabatan dengan skuad Malaysia pun kalah 0-5 tapi selepas itu bangkit menang Liga Super dan Piala FA serta masing lagi terus bersaing dalam Piala AFC.


Disimpulkan bicara, ambo tidak terlalu terkilan sangat dengan kekalahan 0-5 sebab mungkin itu gambaran kasar taraf liga bola sepak professional kita. Meskipun rancak di FB kena hentam ambo gelak besar tengok gelagat mereka dan mereka itu hahaha.

Mahu dapatkan gambaran gol-gol yang dijaringkan??..tengok video dibawah.




notaburuk:: Boleh la semua fokus pada ibadah puasa lepas ini.

Photobucket

1 comment:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...