Jul 18, 2012

Tiket Persahabatan Kelantan VS QPR Separuh Harga

Salam,,

Mungkin ramai sedia maklum Queens Park Ranger (QPR) sedang mengadakan Asia Tour di Malaysia.
Info terbaru buat anak Kelantan yang bergelar mahasiswa, anda boleh dapatkan tiket perlawanan QPR vs Kelantan pada 20 Julai 2012 ini yang berharga RM 53 dengan separuh harga.

Semalam telah dilancarkan jualan terhad tiket perlawanan Kelantan vs QPR  untuk siswa siswi.


Tiket boleh didapati di pejabat HEP UiTM (Kampus Shah Alam) bagi pelajar UiTM dan setiap pembelian mesti disertakan dengan kad matrix bagi mengesahkan status anda sebagai pelajar universiti.

Manakala bagi siswa siswi dari lain-lain universiti boleh juga dapatkan tiket tersebut di pejabat HEP UiTM kampus Shah Alam ataupun menerusi Himpunan Anak Kelantan (HIMSAK) masing-masing.

Berdasarkan info dari blog SuaraSukan1Mas sehingga kini sudah 20 000 tiket telah terjual.
Dan seperkara lagi, Tan Sri Anuar Musa telah mengesahkan yang ruang solat telah disediakan termasuk untuk solat terawih sekali andai keesokan harinya bermula ibadah puasa..terbaeekk!!


notaburuk::ishyy mahu pergi tapi..$$$...asiyhhhh!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...