Dec 19, 2011

Oley!! - Video Penjelasan Hudud VS Sembang Rakyat

Salam,,

Terbaik!! Itu yang aku dapat simpulkan dari filem pendek ini. Filem yang memberikan makna hukum hudud secara umum dalam kaedah yang cukup santai. Menampilkan Ust.Imran Al-Malizi (penceramah bebas), Ust Syed Kader Al-Jofree (Tanyalah Ustaz TV9), Ust Ridhuan Mohd Noor (Muslim Care), Ust Nik Abduh (ILMAM), Ust Nasrudin Hassan serta beberapa pelakon lain dan penampilan istimewa Bob Lokman (pelakon dan bekas juri Maharaja Lawak), Man John (Artis Rock 80-an) dan Matlutfi (Vlogger).

Hasil arahan Ahmad Huzaifah Ahmad Shahrir dan diterbitkan oleh One Heart Creative Solution filem pendek ini cukup memberi kesan dan boleh menjawab kemusykilan. Harap filem ini sebagai satu permulaan bukan yang pertama dan terakhir...well done!!



#KataAmbo::Ada peluang tak untuk filem ini keluar di tv arus perdana.??






    

1 comment:

  1. Sekadar suatu perkongsian dan pembuka mata dari perspektif seorang rakyat marhaen:

    http://suaraserak.blogspot.com/2011/12/malangnya-oley.html

    Serak Itu Suatu Abstrak, Nampak Nyata, Boleh Dirasa, Kedengaran Ada, Tapi Fizikalnya Tiada. Arena perkongsian ilmu dan budi, perundangan, santai dan sukan.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...