Aug 18, 2013

Kehangatan BPL 2013/14 Bermula

Salam,,

Rasanya malam ini ramai peminat Liga Perdana Inggeris, Barclays Premier League (BPL) kembali menghangatkan bangku di kedai-kedai mamat bagi mengikuti aksi pasukan pilihan masing-masing. Maklumlah peminat BPL di Malaysia ni agak ramai.

Dan ambo pun turut terkena tempiasnya. Meskipun bukan lah sampai tahap penyokong tegar, tetapi kehangatan BPL musim 2013/2014 tetap membuatkan ambo teruja. Untuk menambahkan lagi keterujaan itu, pastinya persaingan di Fantasy Premier League jadi tumpuan.

Mungkin pada pandangan sesetengah orang, buang masa layan benda tu. Tapi bagi ambo, ia tidak lebih sekadar permainan, yang menguji sejauh mana keupayaan seseorang bertindak sebagai pengurus. Dibawah ini pasukan yang menjadi pilihan ambo untuk ketika ini.



Ambo tak menaruh harapan tinggi untuk team ini, dan mungkin masuk gameweek ke-2 akan ada perubahan pasukan. Jika musim lalu, team ambo berada di posisi 1,000,000 ke atas (dari lebih 2 juta pengurus seluruh dunia), harapnya musim ni ada peningkatan.

Berbalik kepada minggu pertama BPL, pastinya perlawanan Manchester United vs Swansea menjadi tumpuan ambo. Man U malam ini bakal turun pertama kali dibawah bimbingan David Moyes yang mengisi posisi yang dtinggalkan oleh Sir Alex Ferguson.

Sejauh mana Moyes mampu mengemudi Man U? Satu persoalan yang menarik untuk BPL 2013/14 ini.

#KataAmbo:: Tak Banyak Player Top masuk BPL musim ni.
Photobucket

7 comments:

  1. bro insyaAllah Man U akan maintain :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haha..bola ni syok time gol je sbnrnya..!

      Delete
  3. Replies
    1. tp bile moyes ambil alih ni terasa nk sokong team lain plak..haha!!

      Delete
  4. ooh main fantasy premier league rupanya...semoga ada peningkatan season ni bro...

    utk BPL yg real pulak aku mmg tak follow sangat...kalau tertonton tu layan lah jugak kadang2...hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL