Dec 26, 2013

Kalendar 2014 - Gagal Merancang, Merancang Kegagalan

Salam,,

Tahun 2013 semakin hampir ke penghujungnya. Apa buktinya? Buktinya ambo baru saja dapat kalendar meja 2014. Team Leader tempat ambo kerja bagi percuma. Motifnya? Mungkin ambo selalu lewat punch in barangkali. Jadi kalendar ini mungkin sebahagian langkah pencegahan untuk ambo tidak lagi masuk kerja lambat.


Meskipun kerja part-time tetapi dedikasi dan komitmen yang diperlukan agak tinggi. Tahun-tahun sebelum ini mungkin peraturan dari segi masa dan jadual kerja agak longgar untuk pekerja yang berstatus part time ini, tapi bermula tahun baru 2014 khabarnya makin ketat. Siap ada pemantauan KPI lagi. 

Apa kejadah itu KPI? Kepuasan Pada Isteri ? KPI itu Key Performance Indicator katanya Pak Jib. Hah ambik sebijik!! Kerja part time tapi ada jugak KPI. Mengalahkan kerja kerajaan bunyinya.


#KataAmbo::Nak Cari Planner 2014
Photobucket

1 comment:

  1. Are you unable to transfer and sell funds to another wallet in Binance? You can dial Binance Support number +1877-330-7540 anytime. You can discuss your transfer issues with deft and certified executives and get handy and accessible remedies at lightning speed. These executives are present all day and night to eradicate your technical issues so Binance Support NUmber that you can smoothly use your account. Don’t waste your time and get in touch with them directly. Whatever your issues are, the team will deeply look into them and provide you all the necessary details so that your problems can be fixed immediately.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...