May 14, 2014

Piala Dunia 2014 Tanpa Samir Nasri

Salam,

Kegembiraan merangkul kejuaraan Liga Perdana Inggeris 2013/14 bersama kelab Manchester City bagai disentap apabila namanya tidak tersenarai antara 23 pemain utama Perancis ke Piala Dunia Brazil 2014. Itulah dia nasib Samir Nasri.

Keputusan ini jelas membuatkan teman wanita, Nasri naik berang dan memuatnaik status di twitter.

"F--k France and f--k Deschamps! What a s--t manager."

Kemudian dia sekali lagi meluahkan kekesalannya dengan mesej "Incase [sic] u didn't read my tweet properly.... Ill repeat myself..... F*CK france and f*ck deschamps!"

Berikut komen ketua jurulatih Perancis, Didier Deschamps
"Samir seorang pemain penting buat Manchester City, tetapi dia tidak begitu menyerlah dengan Perancis," terang Deschamps dalam saluran TV Perancis, TF1.
"Dia pemain utama di City, tetapi bukan bersama Perancis dan dia telah menjelaskan tidak gembira mengenainya. Saya rasa itu akan mempengaruhi skuad.
"Saya membina skuad terbaik, tetapi saya tidak memilih 23 pemain Perancis terbaik." 

Nasri turut memuatkan statusnya di Twitter, "Terima kasih atas mesej sokongan anda, itulah kehidupan, satu lagi Piala Dunia di rumah untuk menyedari apa yang tidak membunuh anda, membuatkan anda lebih tabah."

sumber

  Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL