Apr 9, 2014

"Warrior" Tak Cukup Power

Salam,

Pasukan lawan yang terlajak power atau taktikal yang digunakan Steve Darby yang tak menjadi? Ambo bukan pakar taktikal untuk menilai sejauh mana aksi skuad Kelantan, tapi kekalahan demi kekalahan ditambah aksi yang hambar membuatkan ambo jadi bosan.

Pentas AFC 2014 mungkin sudah boleh dilupakan. Tak perlu cakap banyak, alihkan fokus untuk saingan Liga Super dan Piala FA yang mana ia tiket ke Piala AFC tahun depan.

Suara-suara menyeru Steve Darby berundur makin kuat. Begitu juga dengan penyerang import Forkey Doe. Status terbaru Tan Sri Annuar Musa di facebook pun seperti memberikan isyarat akan ada perubahan terutamannya kepada pemain-pemain yang tidak memenuhi KPI yang ditetapkan.  Tunggu dan tengok je laa.



Ishh..hilang mood bila tengok game Kelantan berakhir dengan kekalahan. Biasa kalau stress pergi mandi dan tidur. Tapi masalahnya air pulak catu.


#P/S:Hilang punca.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL