Jun 17, 2012

Selamat Hari Bapa

Salam,,

Alhamdulillah hujan kembali menyimbah bumi tandus shah alam.Seyes amat sejuk di hujung minggu ini selepas panas terik beberapa hari. dan disusuli jerebu.

Tengok suasana macam di genting highland tapi tak sedingin sana..

17 jun 2012 orang kata sambutan hari bapa..entah la.gua ambo pasal tarikh-tarikh begini tak berapa ingat. bagi gua ambo hari-hari pun boleh jadi hari bapa..



Nak ucapkan hari bapa kepada ayahanda pun bukannya dia baca kat dunia bawah tempurung gua ambo ni..

Tapi ta kisahlah,, paling tidak pun niat itu terzahir disini...Jadi "SELAMAT HARI ABAH" dari anakanda yang tak berapa nak kenang budi..haissshh!!




notaburuk::give me a few second to look back into myself..mcm pelik je bunyi ayat gua ambo.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL