Jun 4, 2012

jadual siaran EURO 2012 waktu Malaysia

Assalamualaikum.
Ditengah kesibukan dan kecelaruan yang memuncak aku cuba menghidupkan blog yang hidup segan tapi berkubur terasa rugi ini dengan perkongsian jadual perlawanan EURO 2012 berdasarkan waktu Malaysia.

Mana aku dapat benda ni??design sendiri?? jauh panggang dari api la nak buat sendiri. Test pun bersusun menanti giliran. Jadual tersebut aku download dari page FB  BolaKini.

Dibawah ini pula jadual untuk bulan Jun ini. Banding punya banding jadi konklusinya test tetap test, final tetap final tapi EURO tetap layan...^_^


Tapi beberapa permasalahan utama kini adalah::

  • boleh ker aku layan soalan final exam semester ini dengan jayanya??
  • dimana dan bagaimana untuk aku mendapatkan jersi dibawah ini???


sumber gambar:: 
sumber gambar:: jerseykworiginal.wordpress.com dan bolakini


Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...