May 22, 2012

Nazmi Faiz bakal beraksi di Liga Portugal



"Sukar untuk menggambarkan perasaan saya ketika ini. Bermain di Eropah telah lama menjadi impian saya. Trial bersama Beira Mar adalah peluang terbaik saya dan saya telahpun berjaya laksanakannya. Saya sangat gembira serta teruja dan tidak sabar untuk memulakan perjalanan baru ini”

Demikian ujar Nazmi Faiz setelah sah menandatangani kontrak 3 tahun dengan kelab divisyen 1 Liga Portugal, SC Beira Mar.
Ternyata aksinya ketika dalam tempoh percubaan tersebut berjaya memikat jurulatih SC Beira Mar, Ulisses Morais dan kapten pasukan, Hugo Viera.
Namun beliau hanya sah menjadi milik Kelab SC Beira Mar apabila umurnya genap 18 tahun pada Ogos nanti.


Kejayaan ini menjadikan beliau pemain Malaysia pertama beraksi di Liga Eropah sejak Lim Teong Kim pada tahun 80an.  


sumber::nazmifaiz.com ...stadiumastro.com

 notaburuk::Jangan lupa kembali bila team Harimau Malaya perlukan khidmatmu.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...