Mar 13, 2012

Pencari Kerja Part Time Yang Tegar


Salam,
This is my first entry for this March. To be honest i have no idea on what should i post here. Huhh bakar line dengan lidah mat saleh..grammer berterabur? Lantak pi laa noh!!

Sejak laptop aku yang tak seberapa tapi cukup berjasa itu ber'sara' rasa macam hilang arah tuju. Mahu update dunia bawah tempurung tak ada chance. Nak selongkar tips-tips business online jauh sekali. Habis kelas balik bilik, mengadap dinding tengok luar tingkap. Fikir masa depan kononnya.
Pelan nak cari yang baru belum kesampaian lagi hajat..uncle PTPTN potong pembiayaan citt!! Terpaksa tunggu sebulan lagi. Ada rezeki kerja part time pun jalan!!

gambar hiasan.
Nak amek yg ni mmg tak dapat la der.


kalau ada yang sudi klik iklan agak2 bleh dapat yang ni ker??^_^

Cuti dah habis bro.Minggu kedua di semester yang baru!! Macam-macam rasa bermain dalam kotak fikiran aku dan kebanyakkan rasa itu semuanya bercas negatif..adoyaii
Macam mana gambar di bawah macam itulah kepala otak aku dan jiwa konkrit aku. Tapi still bajet cool macam tak ada masalah. Senyum je meleret sampai syurga telinga. Malas nak raih simpati manusia sebab manusia pun ada masalah masing-masing. Baik bergantung harap dengan Allah s.w.t sebab Dia Maha Mengetahui semua.


Having 16 credit hour this semester ( 4 course have 3 credit hour) so just imagine if i have 1 paper fail or most of it i just pass with C ( maybe stand for cool, crash or crazy) berasap telinga la jawabnya. Absolutely osem. Yes OOOOOOSEM!!



Anyway, kalut-malut, gundah-gulana memang tak ke mana. I have no choice. If i fail to plan means that i plan to die.
Mak bapak kat kampung sabar menanti segulung ijazah. Jadi buat sehabis baik. Ulalalalalalalalalalalaalalalaaaa!!!


notaburuk::sejak kaki gua pijak bumi lembah klang ni tak pernah gua rasa cool & peaceeeeeee!!

Photobucket


No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...