Dec 26, 2013

Blog Bersawang Woii

Salam

Masalah blog bersawang. Percayakah anda? Bagi yang berkesempatan jenguk blog ambo bahawasanya dunia bawah tempurung kini benar-benar sepi, sunyi dan terpencil? Bukan disebabkan kekeringan idea atau sumber untuk dikongsikan tetapi keterbatasan masa.

Dengan page rank yang jatuh satu tangga dari 2 ke 1 dan ranking Alexa juga terus terperosok itu tidak sedikit pun mengusarkan ambo. Sebab itu memang lumrah, apabila jarang update blog, maka perkara tersebut akan berlaku.

Ambo sekarang cuba untuk mencari identiti baru untuk Dunia Bawah Tempurung agar nampak lebih 'originality' nya. Cuma masalahnya macam mana 'originality', itu yang masih belum ada idea lagi..

Namun meskipun jarang kemaskini blog ini, tetapi sesekali tetap datang menjenguk suasana dunia blogging. Dalam masa yang sama juga fikirkan sesuatu perubahan perlu dilakukan untuk memastikan kewujudan Dunia Bawah Tempurung ini bukan sekadar sembang kosong tetapi ada sesuatu yang boleh dimanfaatkan.

...Ceh sembang tak nak kencang.

#NotaBuruk::Ehh..Ehh. dah nak tahun baru lagi!!

Photobucket

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...