Apr 13, 2012

100 tahun nestle di sisimu



Salam..
Hari-hari minum milo minum nescafe dan segalanya tentang produk nestle. Rupa-rupanya sudah 100 tahun jenama Nestle bertapak di Malaysia.

Terkini Nestle mengajak anda diluar sana terutamanya pengguna produk Nestle berkongsi suka duka dan segala memori mengusik qalbu bersama-sama Nestle dari 1912 sehingga sekarang ini.





Tipu lah kalau tak pernah beli produk Nestle. Milo, nescafe, maggi, sos cili tomato, ais krim dan "geng-geng dia yang lain itu semua adalah produk Nestle. Cuma mungkin kita saja yang terlepas pandang sebab hanya tahu makan saja...isn't it??




Jadi kalau ada memori indah, pahit, manis dan apa-apa rasa lagi kongsilah dengan Nestle.
Memori yang macam mana??
Contoh:: gaduh dengan tunang dan lepas tu tunang tu pujuk dengan bagi aiskrim nestle dan lepas itu kahwin beli aiskrim nestle berkotak-kotak buat hantaran dan sekarang bahagia beranak-pinak.





notaburuk::dari secawan "milo air tangan ibu" ku temui kasih seorang ibu!! Dah macam tajuk drama.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL