Nov 25, 2012

Live Streaming Malaysia vs Singapura Piala AFF 2012

Salam,,



Live Streaming Piala AFF Suzuki 2012 Malaysia vs Singapura 25 November 2012 | Aksi sebenar Piala AFF Suzuki 2012 melibatkan skuad kebangsaan semakin hampir. Tentunya ramai yang ternanti-nantikan kelibat skuad bimbingan K.Rajagopal turun beraksi dalam perlawanan pertama.

piala aff suzuki, aff suzuki 2012, malaysia vs singapura
Malaysia vs Singapura
8:45 mlm 

Mahu atau tidak, ambo terpaksa menyaksikan perlawanan tersebut menerusi live streaming. Harapkan iptv unifi, memang sakit jiwa. Masih belum dapat connect. Peminat dan penyokong Harimau Malaya jangan lupa melekat di kaca tv ataupun di skrin komputer anda untuk saksikansecara langsung perlawanan pertama peringkat kumpulan A, Malaysia vs Singapura pada jam 8:45 malam ini.

Link live streaming untuk manfaat bersama::


Untuk siaran tertunda sila ke Link 3.

#notaBuruk::Sapa makan sapa malam ni..?Harimau makan singa @ Singa gigit harimau.

Photobucket

2 comments:

  1. Kakak kalau bola memang tak mengikuti. Sesekali aje temankan abang tonton tv. Itupun kadang terlena sebab sambil menonton sambil baring.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau tgk game xbest dan boring sape2 pon bleh trtido akak..hahaha
      ^_^

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...