Nov 7, 2012

Live Streaming Malaysia vs Thailand 7 November 2012

Salam,,

Live Streaming persahabatan Malaysia vs Thailand 7 November 2012 | Sekali lagi peminat bola sepak Malaysia jangan lupa saksikan siaran langsung perlawanan persahabatan antarabangsa antara Malaysia vs Thailand pada pukul 7: 00 malam nanti.

Umum sedia maklum akan kekalahan 0-1 kepada Vietnam tempoh hari. Oleh itu sekali lagi, penyokon Harimau Malaya mengharapkan kemenangan pada perlawanan tersebut bagi memberikan sedikit keyakinan bagi menghadapi saingan sebenar Piala AFF Suzuki 2012 Disember nanti.


Bagi yang tidak berkesempatan menonton di kaca televisyen, jangan lupa ikuti perlawanan tersebut menerusi live streaming di link dibawah.

Link 1 | Link 2 | Link 3


Bersama memberikan sorakan dan sokongan moral kepada skuad K.Rajagopal ini meskipun anda kurang gemar dengan pendekatan 'eksperimen Datuk K. Rajagopal.

#notaBuruk:: Antara Maghrib dan Bola.. Anda tahu mana keutamaanya.

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...