Mar 26, 2013

Piala FA : Kelantan Mara ke Suku Akhir Benam PKNS 4-2

salam,,

Malam ini 25 Mac 2013 berlangsung perlawanan Piala FA antara Kelantan vs PKNS yang ditunda sebelum ini kerana hujan lebat. Ambo mati-mati lupa malam ini ada game. Perlawanan sudah pun masuk minit-minit kecederaan baru mula nak cari link live streaming.


Tapi apa-apa pun kemenangan yang selesa sudah cukup melegakan kem bola sepak Kelantan dan peminat setia The Red Warriors. Kemenangan dengan jaringan yang boleh dikira agak besar, sedikit sebanyak meredakan kegusaran pengurusan dan peminat Kelantan tentang kebuntuan untuk menjaringkan gol sebelum ini.

Mungkin ini, para pemain masih bersemangat selepas raih kemenangan 3-1 menewaskan Ayeyawady United dalam Piala AFC 2013. Saingan suku akhir nanti Kelantan bakal ditentang pasukan Sarawak pada 6 & 16 April 2013.

Keputusan penuh perlawanan Piala FA 2013 Kelantan vs PKNS di Stadium Sultan Muhammad IV seperti berikut:

Kelantan   4  -  2  PKNS
04'  Faiz Subri
08'  Piya
22'  Obinna (Penalty)
27'  Reeshafiq Alwi
32'  Zulharith (Own Goal)
51'  Helmy (Penalty)


Berikut beberapa sedutan jaringan gol dalam perlawanan sebentar tadi.






#KataAmbo::Menanti hari Selasa yang padat.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...