Jan 14, 2012

SIMPLE STEP TO MOTIVATE OURSELVES

Tiba-tiba aku rasa aku perlukan motivasi. Mungkin tekanan berdepan paper final barangkali.

Aku percaya kebanyakan orang berdepan tekanan dalam hidup dan mereka terdesak yang amat sangat untuk mendapatkan motivasi. Orang putih kata desperate..
Sebenarnya lain orang, lain cara mereka ambil untuk tingkatkan motivasi diri. Mungkin ada yang tengok drama korea terus bermotivasi..tp bukan aku la.
Ada orang tingkatkan motivasi diri dengan cara psycho orang..tp ada ker?? Kalau ada pun tentulah bukan aku juga.
 Kebanyakan orang raih motivasi dengan baca buku-buku motivasi. Tak kiralah buku motivasi islamic ataupun berbentuk tak islamic macam baca buku karya orang putih@mat saleh, ataupun baca buku mereka yang telah berjaya. Senang cerita macam-macam cara orang buat untuk tingkatkan motivasi diri.


Aku beberapa hari yang lalu aku jumpa satu website motivasi. Artikel yang ada kat website boleh tahan juga. Simple tak terlalu panjang lebar pun entri tapi kesan yang mendalam..kalau dihayati dengan ikhlas.
Ini link dia..iMotivasi. Yang ini pun boleh tahan memotivasikan..Genta Rasa


Photobucket



No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...