Dec 21, 2012

Segmen Blogwalking Relax Cool

Salam,,


Serius sejak kebelakangan ini ambo agak suram dengan dunia blog. Mood semua ke laut. Sekejap tadi jumpa "segmen blogwalking relax cool" dari blog Menulis & Menconteng. Harap ini boleh jadi turning point untuk terus dengan blog.


Setiap kali ambo singgah di blog ni mesti ada saja penambahbaikan. Bukan nak bodek atau kipas laa. Ambo cakap berdasarkan fakta. Benda baik kita cakap baik sebagai reward, benda tak elok kita tegur untuk penambahbaikkan. Itulah lumrah hidup dan begitu jugalah dalam dunia blog ini.

Itulah antara kelebihan blogwalking. Bila ambo berkesempatan blogwalking, jumpa sesuatu yang menarik dan positif ambo bagi feedback yang positif.

Pernah sekali ambo ter'post' suatu gambar dalam entri ini di blog BadStoryteller ambo ini. Kemudian ada seorang blogger komen minta gambar itu di'remove' sebab sensitif. Jadi bila difikirkan kembali, ada benar bagai di komen. Jadi dengan segera ambo remove gambar tersebut. Terima kasih kepada yang sudi tegur itu.

Jadi nampak tak dekat mana pentingnya blogwalking. Bila blogwalking kita dapat mengenali sesuatu blog dan empunya blog dan dapat saling tegur-menegur untuk kebaikan bersama.

Oleh itu, teruskan blogwalking bila kesempatan.


#notaBuruk::kekok menaip pakai jari kelingking..

Photobucket

3 comments:

  1. Broo...Gua join gak..

    ReplyDelete
  2. dari segmen yang sama
    dah follow dah jangan
    lupa follow blog kita lak

    http://firdausf26.blogspot.com/2012/12/segmen-blogwalking-rilex-cool.html

    ReplyDelete
  3. singgah sini..blog ini dah lama di follow :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...