Oct 20, 2012

Giveaway Buat Follower HASRULHASSAN.COM

salam,

Giveaway Buat Follower HASRULHASSAN.COM | Bila sembang pasal Kaspersky Internet Security ini, sebelum ini ambo pernah jual nombor aktivasi bagi produk ini. Jual pun dengan kengkawan dekat-dekat je.

Ambo sendiri pun guna Kaspersky untuk laptop ambo. Sebelum itu tak pernah dalam sejarah ambo sejak memiliki laptop di 'install' kan dengan internet security mahupun anti-virus. Masuk virus format..virus datang lagi, format lagi dan begitulah seterusnya.

Tapi sejak laptop lama rosak dengan Kaspersky pun sekali habis. So sekarang hanya berbekalkan dengan internet security percuma yang dapat semasa pembelian laptop dulu.

Terbaru blogger Hasrul Hassan nak bagi giveaway untuk follower blog beliau. Ambo pun ada peluang untuk mendapatkannya dan berpeluang kembali bersama kaspersky.

Giveaway terbaru dari HH ini khas untuk follower blog beliau dan berlangsung sehingga 20 oktober 2012..oppsss dah terlepas laa der!! Tapi katanya bila tarikh dah jadi 21 Oktober baru penyertaan terbatal.
Hadiah yang menanti pemenang adalah satu (1)  lesen kod aktivasi Kaspersky Internet Security 2013 (tempoh sah setahun). Untuk maklumat lanjut terus ke link blog beliau...HASRULHASSAN.COM.


#notaBuruk :: Belum ada lagi dalam sejarah ambo menang giveaway..huhuuhu

Photobucket

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab ke atas sebarang komen yang ditinggalkan pembaca. Semua komen adalah dibawah tanggungjawab anda. Gunalah bahasa yang sopan dan berhemah dalam meninggalkan komen anda. Iklan produk dan perkhidmatan yang tidak dibenarkan adalah dilarang sama sekali. © AKHIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...